Displate.com to e-commerce specjalizujący się w tworzeniu wyjątkowych metalowych plakatów oraz platforma skupiająca utalentowanych artystów z całego świata. Marka sprzedała juz miliony produktów na wszystkich kontynentach.
Zadanie: Podniesienie współczynnika konwersji sprzedaży online oraz ilości generowanych leadów do mailingu.
Działania: Formularze do zbierania opinii zostały wdrożone na krytycznych stronach wyjściowych - tam gdzie strona traciła najwięcej użytkowników. Na podstawie zebranych danych - poprawa UX, z wykorzystaniem testów A / B - zmiany zostały wprowadzone na wielu stronach. Użytkownicy, przy próbach wyjścia i ponownych wizytach otrzymywali informacje o limitowanym rabacie. Informacje były zmienne i uzależnione od ilości wizyt, zakupów, kwoty w koszyku. W zamian za rabat pozyskaliśmy maile klientów i zgody marketingowe.
Wynikające zmiany zwiększyły współczynniki konwersji w kampaniach.
Efekt: 160% poprawa konwersji (8 miesięcy)
60% wzrost sprzedaży (8 miesięcy)
54% kupujących zostało przekonwertowanych przez snap zamiaru wyjścia
*wynik to połączona korzyść z używania Quitsnap, GA, testów A / B
(zarówno QS, jak i sieci), Facebook.