Case Study

Współpraca z nami to partnerstwo na uczciwych zasadach.

 

Case study

  • https://displate.com/

    Displate.com

    Displate.com to e-commerce specjalizujący się w tworzeniu wyjątkowych metalowych plakatów oraz platforma skupiająca utalentowanych artystów z całego świata. Marka sprzedała juz miliony produktów na wszystkich kontynentach.
     
    Zadanie: Podniesienie współczynnika konwersji sprzedaży online oraz ilości generowanych leadów do mailingu.
     
    Działania: Formularze do zbierania opinii zostały wdrożone na krytycznych stronach wyjściowych - tam gdzie strona traciła najwięcej użytkowników. Na podstawie zebranych danych - poprawa UX, z wykorzystaniem testów A / B - zmiany zostały wprowadzone na wielu stronach. Użytkownicy, przy próbach wyjścia i ponownych wizytach otrzymywali informacje o limitowanym rabacie. Informacje były zmienne i uzależnione od ilości wizyt, zakupów, kwoty w koszyku. W zamian za rabat pozyskaliśmy maile klientów i zgody marketingowe.

    Wynikające zmiany zwiększyły współczynniki konwersji w kampaniach.  

    Efekt: 160% poprawa konwersji (8 miesięcy)
    60% wzrost sprzedaży (8 miesięcy)
    54% kupujących zostało przekonwertowanych przez snap zamiaru wyjścia
    *wynik to połączona korzyść z używania Quitsnap, GA, testów A / B
    (zarówno QS, jak i sieci), Facebook.
  • Bagdrip.com

    Nasz partner to część marki COFFEDESK. Bagdrip to kawa z ziaren z całego świata, w kieszonkowym wydaniu, idealnym do podróży.

    Zadanie
    : Zwiększenie średniej wartości zamówienia w sklepie internetowym.

    Działania: Wprowadziliśmy w pełni zintegrowany z systemem płatniczym TPAY widget HERE&NOW. Jest to niestandardowa opcja dosprzedażowa, która odbywa się po opłaceniu przez użytkownika koszyka zakupowego. Quitsnap integruje system płatniczy i silnik e-commerce co pozwala zaproponować klientowi dodatkowy produkt, w korzystnej cenie w tej samej paczce. Po opłacie wyświetlamy widget z propozycją zakupu powiązanego produktu bez dodatkowych kosztów wysyłki - wszystko w jednej paczce, na jednej fakturze i jako jedno zamówienie dla działu logistycznego.
     
    Użytkownik wydaje mniejszą kwotę, nie wycofuje się z całego koszyka, przez co łatwiej mu podjąć decyzję pozytywną.
     
    Efekt: W pierwszych 3 miesiącach średnia wartość koszyka wzrosła o 12,27%.
    W kolejnych 3 co miesiącach współczynnik nadal rósł, średnio o 6,38%.
  • Viva.org.pl

    Fundacja Viva! Akcja Dla Zwierząt zajmuje się walką o poprawienie losu zwierząt. Ten cel realizuje przez cały wachlarz działań - od reagowania w przypadkach znęcania się nad zwierzętami i prowadzenia spraw w sądach przeciwko ich oprawcom przez szkolenia instytucji państwowych aż po prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę kampanii i akcji informacyjnych.

    Zadanie
    : Skoordynowanie działań marketing automation na ponad 40 stronach fundacji. Podniesienie współczynników wpłat na fundację, zakupów na stronach sprzedażowych, budowanie list mailingowych, wzrost liczby abonentów sieci komórkowej VIVA MOBILE.

    Działania: Na wszystkich witrynach fundacji, po uprzedniej analizie przepływu ruchu, wprowadzono szereg interaktywnych komunikatów, wyzwalających się przy konkretnych zachowaniach użytkowników. Widgety Quitsnap prowadzą odwiedzających wewnątrz serwisów, generując pożądane akcje - np. zapis do newslettera na domenie zostanwege.pl skutkuje otrzymaniem kupony rabatowego na sklepik.viva.org.pl. Po zakupie klient otrzymuje propozycję zwiększenia zakupu Widgetem HERE&NOW. Następnie otrzymuje maila - z ofertą przeniesienia numeru do sieci vivamobile.pl - jeśli po wizycie na stronie, będzie chciał ją opuścić, otrzyma komunikat o gratisie . Na stronach fundacji funkcjonuje wiele takich ścieżek, które skutecznym maksymalizują uwagę i działania użytkowników. Skutecznym rozwiązaniem okazały się również Widgety do szybkich wpłat, takie jak na pomagam.viva.org.
     
    Efekt: Zwiększenie liczby odwiedzanych stron fundacji ze średniej 1,86 do 5,88, przy jednej sesji użytkownika. Wzrost wsparcia online dla fundacji o ponad 26%. Zwiększenie średniej wartości koszyka zakupowego o 19%.
    Liczba adresów mailingowych wzrosła o 22%. Najważniejszym efektem naszej współpracy jest promowanie postaw prozwierzęcych w naszym społeczeństwie.
  • Galeriazapachu24.pl

    Zastosowanie widgetu HERE&NOW pomaga zwiększać wartość koszyków w #ecommerce. Klienci sklepu otrzymują spersonalizowane propozycje dokupienia powiązanych produktów zarówno przed, jak i po opłaceniu koszyka. Aby wykorzystać ruch na stronie i maksymalnie skrócić ścieżkę sprzedażową, na widgecie jest opcja wyboru rozmiaru produktu, który automatycznie dodaje się do zamówienia. W ramach testów A/B badane są różne warianty dosprzedaży. Wszystko jest w pełni zintegrowane z płatnością i silnikiem sklepu. W tym wypadku jest to PrestaShop.

    Jak wygląda współpraca ze strony sklepu? Oto opinia Pana Michała Persony, właściciela marki galeriazapachu24.pl:

    "Implementacja technologii Quitsnap jest bardzo prosta. Wystarczyło wpięcie krótkiego kodu na moją stronę. Wspólnie stworzyliśmy strategię dosprzedaży opartą na analizie preferencji naszych użytkowników. Dzięki widgetowi Here&Now zwiększamy wartość naszych koszyków, a nasi klienci wybierają dobrze dopasowane produkty. To bardzo skuteczne narzędzie dla biznesu online."


KONTAKT

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. +48 664 905 436

ul. Al. Jerozolimskie 123A,
02-017 Warszawa
woj. Mazowieckie