#Here and now
 
 

Technologie

Here and now

» Dosprzedaż po transakcji, na rynku online to proponowanie klientowi promocyjnych cen, ale też dodatkowych kosztów (np. Przesyłki), kolejnych wyborów i czynności, które finalnie osłabiają chęć kupna następnych produktów. Naturalnym pytaniem, które pojawiło się później: dlaczego nie dać klientowi możliwości doboru produktów do właśnie opłaconego zamówienia?

» Stworzyliśmy funkcjonalność, kompatybilną ze wszystkimi najbardziej popularnymi silnikami e-commercePresta, WooComerce, Shoplo, Magento to niektóre z nich. Na czym polega jej działanie?

Scieżka

1) Klient kompletuje koszyk i przechodzi do jego opłacenia - uprzednio jest w umiejętny sposób prowadzony przez działania marketing automation w Quitsnap, powodujące, że optymalnie dostosuje zakupy do swoich upodobań, założeń sklepu, poprzednich zachowań na stronie etc.

2) Konsument opłaca koszyk, akcje idą zgodnie ze standardowymi procedurami, jednak po opłaceniu koszyka, oprócz potwierdzenia transakcji, widzi propozycję dodania do już opłaconego koszyka produktu, dodatku zgodnie z ustaloną zasadą. Może być ona zależna od kwoty zakupu, lokalizacji, stanów magazynowych sklepu, poprzednich zachowań klienta, kategorii produktów etc. Takich zależności może być wiele.

3) Dajemy klientowi określony czas na decyzję, możemy dodać cutdowntimer, odliczający czas na decyzję. Co ważne, zakupienie kolejnego produktu może odbyć się za pomocą kodu BLIK, na popupie, który rekomenduje produkt. 
Do wyboru jest też opcja przelewu pay by link. szybko, bez dodatkowych czynności. Efektywnie zwiększa to ilość pozytywnych decyzji konsumenta.

4) Wielką zaletą Snap&Now jest sugerowanie klientowi produktu po opłaceniu zamówienia, nie spowoduje to wycofania się z transakcji, cena produktu jest o wiele bardziej atrakcyjna bez dodatkowych opłat za kolejną przesyłkę. Wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym.

5) Dla silnika sklepu i logistyki sklepu nie zmienia się nic, to jedno zamówienie, zintegrowane ze sklepem i operatorem płatności - TpayObsługa sklepu otrzymuje potwierdzenia zamówienia dopiero po decyzji klienta czy dokupuje kolejny produkt. Jeśli tak, na fakturze znajdują się wszystkie produkty razem, do spakowania jest jedna paczka. Jeśli nie - potwierdzamy pierwotne zamówienie. Jednym słowem porządek w logistyce. Zawdzięczamy to działaniom

Quitsnapa, który spina w całość 4 strony transakcji:
 Decyzje i zachowania klienta
 Pop-upy z płatnościami i propozycjami Quitsnap
 Operatora płatności Tpay
 Infrastrukturę sklepu

6) Do tej pory na rynku nie było rozwiązania dostępnego dla każdej wielkości sklepu internetowego. Istniały narzędzia do robienia akcji dosprzedaży po opłaceniu koszyka z jedną paczką, wymagały jednak sztabu dobrych programistów i miesięcy integracji. W Quitsnap kierowaliśmy się zupełnie odwrotną ideą - rozwiązanie ma być proste, szybkie w implementacji, funkcjonalne i dostępne dla każdego rodzaju biznesu. Taki jest Snap&Now.


» Ciekawostką jest to, że pop up sprzedażowy czy dosprzedażowy można umieścić na stronie zewnętrznej. Np. partnera afiliacyjnego, influencera i choć nie polecamy, patoinfluencera. Oznacza to, że klient może kupić produkt Twojego sklepu nie wchodząc na Twoją stronę. Na wagę złota jest tu maksymalne skrócenie drogi zakupowej - zapewnia znaczny spadek odrzuconych koszyków.

Sprawdź nas

» Działanie Snap&Now można wypróbować na stronie naszego partnera Fundacji VIVA! sklepik.viva.org.pl Sklep jest na silniku Presta, operatorem płatności jest tpay.com. To z ekipą Krajowego Integratora Płatności przygotowaliśmy rozwiązanie, które skutecznie podnosi wartość zamówienia klienta, zapobiega porzuceniom koszyków i lokalizuje klienta i co ważne, nie dostarcza dodatkowej pracy żadnej ze stron - pełna automatyka. Jeśli dodamy do tego prostą implementację, cały wachlarz działań Quitsnap skupiający się na onsite i automation marketingu mamy komplet usług dla segmentu e-commerce i online sales.

» Jak zwykle, nieocenioną opcją w Quitsnap jest testowanie A/B komunikatów dosprzedażowych. Testy takie dają nam możliwość jeszcze dokładniejszego doboru produktów do każdego typu klienta. Z testów Quitsnap i Tpay wynika, że Snap&Now potrafi zwiększyć wartość zamówienia o 11% w pierwszym miesiącu działania. Systematyczna nauka zachowań klienta, badanie customer journey powoduje, że w następnych miesiącach wskaźnik ten rośnie lub utrzymuje się na poziomie 9-10%. Przeliczenie zysków pozostawiam właścicielom i managerom on-line'owych biznesów.


KONTAKT

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. +48 664 905 436

ul. Al. Jerozolimskie 123A,
02-017 Warszawa
woj. Mazowieckie