#Marketing
Automation
 

Technologie

Marketing Automation

Technologia Quitsnap to nowoczesne rozwiązanie do monetyzacji ruchu na własnych stronach i stronach zewnętrznych w oparciu o marketing automation, telesprzedaż, email marketing a w szczególności innowacyjne podejście do targetowania klientów. Quitsnap pozwala realnie zwiększyć sprzedaż. Poprzez szereg działań pozwalamy wykorzystać maksymalnie potencjał odwiedzających witrynę www. Dzięki autorskiej technologii mierzącej pozwalamy monitorować ścieżki zakupowe nie tylko na własnej stronie ale też na stronach partnerskich. Quitsnap pozwala zbudować własne sieci partnerskie i zarządzać nieograniczoną ilością stron zewnętrznych. To pozwala na pełną automatyzację przekazu sprzedażowo – reklamowego z jednego miejsca.

Dodatkowo używając trackingu Quitsnap możliwe jest tworzenie modeli atrybucji i wynagrodzenie wszystkich podmiotów na drodze sprzedażowej.

Funkcje

Śledzenie ścieżki użytkownika - Targetowanie

Poznaj schematy działania klientów odwiedzających Twoją witrynę. Łatwe wykrywanie zamiaru wyjścia, biegu jałowego, czasu przeglądania, stanu przewijania, strony, na której się znajdują i historii przeglądania. Zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach.

Wykrywaj i celuj według języka przeglądarki, źródła odwiedzin, nowego lub powtarzającego się statusu, urządzenia (stacjonarnego lub mobilnego), zalogowanego lub nie, i wielu innych...

Zaawansowana Ankieta

Jednym z konkretnych zastosowań naszego narzędzia jest zaawansowana ankieta. Funkcja używana do zbierania informacji zwrotnych i kierowania konkretnych odpowiedzi.

Zwiększ współczynnik konwersji w oparciu o typ odpowiedzi:
Cena odstrasza? Zastosujmy kod promocyjny 
Pytania produktowe? Wyświetl formularz kontaktowy 
Proces sprzedażowy? Przenieś do FAQ/ Sekcji pomocy 

Inne funkcje:
» Zmień kolejność odpowiedzi
» wiele typów odpowiedzi
» Ankieta po ankiecie

Cztery rodzaje reakcji na odpowiedź (następne wyskakujące okienko, przekierowanie, zamknięcie, druga ankieta).

Metoda NPS

Rozszerzenie do zaawansowanej ankiety pozwalającej monitorować i zbierać wskaźnik  Net Promoter dla odwiedzających.

Monitoruj trzy grupy Twoich klientów

» Detractors - Krytycy (0-6) są mniej skłonni do wykazywania działań tworzących wartości.
» Pasywni (7-8) ich zachowanie mieści się pomiędzy Promotorów i Detractorów.
» Promotorzy (9-10) uważa się, że mogą oni wykazywać zachowania kreujące wartość, takie jak:
⋅ kupowanie większej ilości
⋅ pozostawanie na dłużej klientem oraz przesyłanie pozytywnych opinii do innych sklepów, np. za pomocą social mediów.

Wykorzystaj każdy segment w inny sposób    
⋅ zebrane dane umożliwiają skonfigurowanie wskaźnika do śledzenia i monitorowania twojego NPS.

 

Popupy i Widgety

Okienko rabatu

Typowe okno docelowe zamiaru z rabatem. 
Może być skierowany tylko do zalogowanych użytkowników, pochodzących z konkretnej kampanii reklam medialnych itp.

Okienko rabatu CTA

Koncepcja podobna do poprzedniej wersji, ale tym razem wymaga działania użytkownika (naciśnięcie przycisku).

Widget subskrybcji

Wyskakujące okienko umożliwiające regularne rejestrowanie newslettera.

Górny pasek z CTA

Górny pasek z przyciskiem wezwania do działania, umożliwiającym na przykład przekierowanie powracającego użytkownika do nowo przybyłych w sklepie.

Okienko rabatu

Udostępnianie w Social media. Popup przeznaczony do udostępniania treści za pośrednictwem sieci społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram).


Funkcje

Implementacja

  • Zdecyduj kiedy pokazać popup
  • Intencja wyjścia
  • Czas po wejściu do domeny
  • Czas po wpisaniu adresu URL
  • Time Idling (Nie porusza myszką)
  • Scroll % value
  • Tylko wybrane podstrony

Segmentacja

Wybierz, komu chcesz pokazać kreację
Oparte na:

  • Wybór języka
  • Mobilnie / stacjonarnie
  • Źródło ruchu
  • Zalogowany/niezalogowany
  • Powracający lub nowy

Wyzwalacze

  • Bardzo łatwa i szybka implementacja przy użyciu tylko jednego krótkiego kodu JavaScript do osadzenia w sekcji strony

Mobilnie

  • Oferuj swoim użytkownikom wyjątkowe wrażenia z RWD. Z niestandardowymi układami i projektami dla urządzeń mobilnych / komputerów stacjonarnych. Ponadto wyzwalacze są regulowane w zależności od typu urządzenia (np. Zamiar wyjścia na telefon komórkowy)

Integracja

  • Możemy łatwo zintegrować z dowolnym niestandardowym interfejsem API lub usługą
  • Niezależnie od tego, czy jest to platforma
    e-commerce (popularny silnik lub niestandardowy), czy o blog, unikalny produkt zalecany do systemu i aukcji - możemy to zrobić.

Dostosowywanie

  • Stwórz swoje lub wybieraj spośród gotowych zestawów szablonów, pozycji i typów popup / widgetów. Dostosuj funkcje do swojego wyboru dzięki naszej skalowalnej i zwinnej infrastrukturze.

Wbudowany w Snap A/B testing


 Monitoruj i porównuj reklamy, aby dowiedzieć się, który z nich działa najlepiej.
 Dostosuj na podstawie wbudowanych wyników analitycznych. 
 Kontynuuj polepszanie wyników i konwersji.

» Interaktywna słuchawka telefoniczna

» Na początku wyświetlamy każdemu klientowi

» Po analizach możemy wykluczyć konkretne grupy kontrolne

» Po kliknięciu słuchawki klient zamawia połączenie i zamawia porę

» Lead trafia przez API do Call Center i jest wydzwaniany w najwyższym priorytecie lub w konkretnej godzinie(systemowo)

» Konsultant otrzymuje szereg dodatkowych informacji o kliencie, które ułatwiają zamknięcie sprzedaży(np. ilość wizyt, mapa ciepła, lokalizacja, preferencje, porzucone koszyki, historia zakupowa)

Telesnap


KONTAKT

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. +48 664 905 436

ul. Al. Jerozolimskie 123A,
02-017 Warszawa
woj. Mazowieckie