Quitsnap podszedł do tematu w bardzo nowoczesny i świeży sposób, stawiając na budowanie przez naszych klientów swoich sieci partnerskich. Powód jest bardzo prosty - taki partner jest o wiele bardziej wartościowy niż dostarczony przez zewnętrzną agencję. Jego ruch jest bardziej kaloryczny - przynosi większe zyski biznesowi. W naszym narzędziu otrzymasz to co daje tradycyjna afiliacja, ale to obecnie zbyt mało.
Podczas pracy ze SA masz możliwości, których nie daje "zwykły program partnerski":
» W początkowym okresie korzystasz z naszej bazy ponad 2000 wydawców i potencjalnych reklamodawców z wielu różnych branż (do programu możemy włączyć obecnych partnerów biznesowych - wszystko w jednym miejscu). To Quitsnap pozyskuje i buduje Twoją sieć.
» Do bazy wydawców należy doliczyć tysiące użytkowników Quitsnap Blue - narzędzia do marketing automation w modelu SaaS. Otrzymują oni propozycję wejścia do Twojej grupy partnerów.
» Mierzenie i rozliczanie ruchu od wydawców odbywa się bez konieczności generowania linków afiliacyjnych. Potencjalny wydawca akceptuje Twoją kampanie w swoim panelu Quitsnap i.. zaczyna ona działać od razu.
» To Snap Affiliate zajmuje się kontaktem z nowymi i obecnymi partnerami co pozwala uniknąć tzw. kosztów alternatywnych w firmie (czas, organizacja etc.).
» Kolejnym krokiem jest edukacja wewnątrz organizacji - szkolenie pracowników z zakresu działania kampanii, pozyskiwania i rozliczania partnerów. W zależności od decyzji - obszar obsługi może pozostać po stronie SA lub zostać przekazany do wewnątrz organizacji (ze wsparciem naszych specjalistów).
» Nasze reklamy to nie tylko banery. Wręcz zalecamy pozostawienie ich i postawienie na wyświetlanie treści na inteligentnych pop-upach na stronach wydawców. To zdecydowanie bardziej przyciąga uwagę kupujących i otwiera wiele różnych możliwości.
» Komunikaty reklamowe na pop upach zmieniają się w zależności od godzin, lokalizacji, upodobać użytkowników, sprzedawanych produktów. W tradycyjnej afiliacji mamy baner reklamowy. Za każdym razem taki sam. W SA jeśli jeden komunikat nie będzie skuteczny,przy następnej wizycie klienta wypróbujemy kolejny.
» Połączenie afiliacji z marketing automation to np. Wypełnienie formularza reklamodawcy na stronie wydawcy (na pop upach), testowanie A/B reklam, zbieranie zachowań użytkowników, śledzenie go między stronami, eksport oferty przez SMS, mail, RCS, kanały społecznościowe. Reklamowana wywoływana jest podczas konkretnej interakcji użytkownika ze stroną.
» Model atrybucji - Twoi partnerzy oczekują uczciwych warunków współpracy. Decyzja kogo i jak wynagradzamy za wartościowy ruch jest bardzo ważna. W ujęciu tradycyjnym stawki wypłacane są ostaniemy źródłu, z którego przyszedł klient. W Snap Affiliate możesz dzielić wynagrodzenie między partnerów, których klient odwiedził.
» Implementacja feedów na pop upowe reklamy - zmienna treść, obrazki, zgodne np. z aktualnym stanem magazynowym.
» Pełna automatyzacja procesów. SA może być zintegrowany z CRM sprzedażowym, umieszczony na stronie www( partner sam zakłada konto i uruchamia kampanie Twoich produktów biznesowych). System SA pozwala zarządzać sprzedażą online, rozliczać ją, kontrolować, rozbudowywać. Przykładem mogą być tu sugestie, które ze źródeł ruchu niepartnerskiego powinny być rozważone w płatnym ruchu: