#Narzędzie
SaaS
 

Technologie

Narzędzie SaaS

Pracując z dużymi markami, doskonale poznaliśmy potrzeby rynku online. Jednym z największych wyzwań jest monetyzacja środków wydanych na płatne kampanie reklamowe. W ostatnich latach powstało setki mniejszych i większych agencji SEM. Jak bywa na każdym rynku są lepsze i gorsze. Zarządzający biznesem online doskonale zrozumieli konieczność robienia kampanii ADS w wielu kanałach. Naturalnie powstał problem kampanii, które były świetnie zrobione, dopracowane, skutkujących dużym wzrostem ruchu, a jednak nie powodujących wzrostu sprzedaży czy wypełnionych formularzy.

» Klient wchodzący na stronę oglądał produkty takie same jak wszystkie, na standardowych szablonachProsta analogia ma miejsce w tradycyjnym handlu. Klient ogląda wystawę i jeśli nie będzie na niej nic co przyciągnie jego uwagę, nie wejdzie na zakupy. Ta sama sytuacja ma miejsce w biznesie online. Strona musi powodować interakcje z klientem, gromadzić o nim dostępne informacje i na ich podstawie dopasowywać content. Im większą liczbę danych posiadamy, tym dokładniej trafimy w preferencje odwiedzających. Tym, najogólniej ujmując temat zajmuje się Quitsnap Blue.

» Do tej pory narzędzia do kreowania marketingu na stronie były skomplikowaneniezrozumiałe dla przeciętnego Kowalskiego. O pewnej ignorancji dostawców takich usług świadczyło brak języków poszczególnych krajów w menu - nie każdy właściciel e-kwiaciarni w Płocku zna angielski. Do tego bardzo często przedsiębiorcy nawet nie wiedzieli istnieniu takich programów optymalizujących ruch na stronie. To powodowało przepaść technologiczną między wielkimi graczami, a tymi, którzy prowadzili swoje witryny samodzielnie, byli marketingowcami w mniejszych firmach. Znając liczby - 92,8 % firm na świecie to mikrofirmy, a ponad 73 % procent (źródło KPMG) z nich działa również online - postanowiliśmy dać im możliwość zastosowania u siebie najnowocześniejszych technologii online. Bez zatrudniania specjalistów, bez wielkich kosztów - na własnym laptopie, w domu, w biurze, nad jeziorem możemy sterować ruchem na naszej stronie, dosprzedawać, uratować porzucony koszyk, pozyskać leady sprzedażowe.

» Niezależnie od branży, wieku czy obrotów firmy, Quitsnap Blue pozwala na prowadzenie kampanii za pomocą inteligentnych wezwań do działania, pop up, widget,ankiety, inteligentne formularze i wiele innych opcji tworzą szerokie możliwości. Możemy prowadzić wiele kampanii na raz, na wielu różnych witrynach - to ważne dla osób prowadzących kilka firm czy witryn, np. w branży finansowej. Ważnym atutem QSB jest możliwość ustawiania grup kontrolnych. Co to oznacza?


Przykłady


 Przykład 1Część reklam na stronie możemy wyświetlać np. tylko osobom , które są na stronie po raz 4 i nadal nic nie kupili. Tylko im można zaproponować duży, np. 20% rabat - jako propozycje dla najbardziej wybrednych klientów lub np. okres testowy.

 Przykład 2Użytkownik Quitsnap Blue zauważa w statystykach, które są w panelu użytkownika, że jego klienci, korzystający z komputerów stacjonarnych nie dokonują zakupów. Jedną z przyczyn, może być potrzeba indywidualnego kontaktu telefonicznego, gdyż preferują tradycyjne formy kontaktu. W prosty sposób ustawia za pomocą QSB funkcję Telesnapa dla odwiedzających z poza mobile - 3 kliknięcia wystarczą. Klient zamawia natychmiastowe, bądź odroczone połączenie telefoniczne z firmą. Informacja może trafiać do wyznaczonych w firmie osób na kilka sposobów - przez maila, SMS-em, poprzez API do CRM, do systemu Call Center. Jest to tak zwany przycisk CTA (Call to action). Skutkiem zastosowania Telesnapa jest pełniejsza komunikacja, szybka reakcja, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Skutkiem zastosowania Telesnapa jest pełniejsza komunikacja, szybka reakcja, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Najważniejsze jest jednak to, że w raz z kontaktem obsługujący dostaje szereg różnych informacji - liczba wizyt, lokalizacja klienta, czy dokonał już kiedyś zakupów, który produkt go najbardziej zainteresował, jak ocenia stronę, z jakiego urządzenia korzysta - to bezcenne dla handlowca. Klient wróci, ponieważ został obsłużony sprawnie. 

 Innymi przykładami grup kontrolnych są klienci z konkretnych źródeł, lokalizacji, powracający, korzystający ze zniżek, w konkretnym wieku, wchodzący w konkretnych dniach i godzinach. Jednym użytkownikom wyświetlamy reklamę z w kolorze czerwonym innym niebieskim - badamy skutki i wybieramy skuteczniejszą. Możliwości jest nieskończenie wiele.

» Narzędzie składa się z prostych, przejrzystych kreatorówa przy pierwszym logowaniu korzystamy z przewodnika, który jest zrozumiały dla każdego użytkownika. Dostępny jest również support, który chętnie pomaga dobrać właściwe ustawienia. Kwestią rejestracji, kreowania kampanii, analizy zajmę się w oddzielnym artykule.

» Przy prezentowaniu Quitsnap Blue warto wspomnieć o jeszcze kilku ważnych funkcjach, takich jak np. zaawansowane ankiety, które w szczególny sposób pozwalają na dopasowanie prezentowanych treści w oparciu o wybór odpowiedziPozwalamy również na realizację badania NPS (Net Promoter Score). Dzięki temu wysyłając mailingi do subskrybentów (pozyskiwanych również dzięki Snapom) wiemy, którzy klienci potrzebują zniżek, którzy telefonu etc.)

» Technologia QS Blue pozwala również na wykrycie próby wyjścia ze strony 
i zaproponowanie klientowi korzystnej opcji np. wynajmu pokoju. "Exit intent" bo tak brzmi nazwa tej opcji jest jednym ze skuteczniejszych rozwiązań onsite marketingu. Dodatkowo możemy przy okazji testować wykreowane przez nas snapy.

Panel

Panel zawiera wiele funkcji, takich jak: 

  • edytor i kreator okienek pop-up
  • wiele zmiennych parametrów do ustawienia w kampanii - zniżka , przekierowanie na konkretny produkt etc.
  • top bar: górna reklama pod adresem www
  • social snap – udostępnienia w mediach społecznościowych
  • wspomniany już Telesnap – błyskawiczny kontakt z klientem , wraz z danymi skąd klient trafił, który raz odwiedza, co najbardziej go zainteresowało
  • ankiety sprzedażowe
  • inteligentny formularz kontaktowy
  • hot offer – promowanie produktów najwyżej marżowych
  • ustawienie informacji o plikach cookies
  • gotowe szablony reklamowe
  • możliwość wgrania własnych grafik (np. Logo)
  • eksport danych do PDF i XLS
  • bieżące statystyki strony pomagające
    w analizie
  • Kampanie zniżkowe 

 

 

 


» W artykule nie starczy miejsca na opisanie wszystkich możliwości Quitsnap Blue. Jednak każdy może założyć darmowe konto i poprzez 14 dni wypróbować to narzędzie na swojej stronie. Bez jakikolwiek kosztów i podpinania kart. Poniżej link do rejestracji.

» Efektem pracy z Quitsnap Blue jest wzrost konwersji ze strony internetowej, budowanie baz danych, większa liczba leadów biznesowych, więcej klientów , uratowane koszyki, interakcja z odwiedzających z witrynąQuitsnap Blue jest efektem. Efektem wiedzy, doświadczeń, pomysłowości twórców sukcesu marki Quitsnap®.Jak wszystkie nasze produkty i narzędzia, powstał z prawdziwej potrzeby rynku online. Naszym zadaniem jest maksymalizacja zysków naszych klientów. 


KONTAKT

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. +48 664 905 436

ul. Al. Jerozolimskie 123A,
02-017 Warszawa
woj. Mazowieckie