Przykład 1: Część reklam na stronie możemy wyświetlać np. tylko osobom , które są na stronie po raz 4 i nadal nic nie kupili. Tylko im można zaproponować duży, np. 20% rabat - jako propozycje dla najbardziej wybrednych klientów lub np. okres testowy.
Przykład 2: Użytkownik Quitsnap Blue zauważa w statystykach, które są w panelu użytkownika, że jego klienci, korzystający z komputerów stacjonarnych nie dokonują zakupów. Jedną z przyczyn, może być potrzeba indywidualnego kontaktu telefonicznego, gdyż preferują tradycyjne formy kontaktu. W prosty sposób ustawia za pomocą QSB funkcję Telesnapa dla odwiedzających z poza mobile - 3 kliknięcia wystarczą. Klient zamawia natychmiastowe, bądź odroczone połączenie telefoniczne z firmą. Informacja może trafiać do wyznaczonych w firmie osób na kilka sposobów - przez maila, SMS-em, poprzez API do CRM, do systemu Call Center. Jest to tak zwany przycisk CTA (Call to action). Skutkiem zastosowania Telesnapa jest pełniejsza komunikacja, szybka reakcja, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Skutkiem zastosowania Telesnapa jest pełniejsza komunikacja, szybka reakcja, a co za tym idzie wzrost sprzedaży. Najważniejsze jest jednak to, że w raz z kontaktem obsługujący dostaje szereg różnych informacji - liczba wizyt, lokalizacja klienta, czy dokonał już kiedyś zakupów, który produkt go najbardziej zainteresował, jak ocenia stronę, z jakiego urządzenia korzysta - to bezcenne dla handlowca. Klient wróci, ponieważ został obsłużony sprawnie.